סביב הרפואה

הבית שלכם למידע בתחום הרפואה

בחירת ספק אינטרנט למרפאה פרטית

משלוח וקבלת אימיילים, ביצוע וועידות וידאו, גלישה לאתרי מידע שונים ובדיקת מצב באתר המרפאה שלכם – יש אינספור שימושים לחיבור האינטרנט, אשר נדרשים כיום במרפאה פרטית. הצורך הרב בכך, מדגיש את החשיבות בבחירת ספק איכותי עבור קבלת שירותים אלה. כיצד עושים זאת?

אפיון

ראשית, כמו לקראת כל בחירה מסודרת של ספק לעסק, כדאי לעשות אפיון מסודר. רצוי להגדיר בבירור, עבור מה דרוש לכם חיבור האינטרנט. באופן מיוחד, נסו לדמיין את התסריט שיעמיס עליו במידה הרבה ביותר ויאתגר את הספק ככל הניתן. באילו שעות זה יקרה? אילו פעולות תבצעו דרך רשת האינטרנט במקביל? במה יתבטאו הביצועים שאותם תרצו לראות מחיבור האינטרנט? בכדי להגדיר מספרית מה דרוש לכם, תוכלו להיעזר בניסיונכם הנוכחי עם חיבורי אינטרנט כנקודת ייחוס. אגב, לאחר שתבחרו ספק ותתחילו לעבוד איתו, תוכלו למדוד את המצב בשטח, כפי שהוא יהיה בפועל. עוד לפני המהירות, ישנו היבט רמת הזמינות של החיבור. רמה זו, היא באופן שגרתי מעל 99.9% מהזמן והיא מוגדרת בעולם העסקים במסגרת הסכמי רמת שרות (SLA).

איסוף מידע ראשוני

כעת יש לגבש רשימה ראשונית של ספקים, אשר ידועים לכם כאיכותיים, דוגמת חברת ITC. ככל ספקית אינטרנט itc מציגה מידע בסיסי על שירותיה, באתר ייעודי לכך. כך גם לגבי האחרים בדרך כלל. באתרי הספקיות האלה תמצאו מידע ראשוני עליהן, כולל על החבילות שהן מציעות.

בחירת ספק אינטרנט למרפאה פרטית

שירותים נוספים

בהזדמנות זו שאתם מבקרים באתרי הספקיות, כדאי מאוד לשים לב, מה עוד הן מציעות מעבר לחיבור לרשת האינטרנט. למשל, Itc ספק אינטרנט בולט, אך לא רק. היא מציעה עוד לא מעט שירותים משלימים, בתקשורת ובאבטחה.

אמינות ומוניטין

אמינות הספק, הוא נושא קריטי ורגיש בעסקים. ישנה רמה מינימאלית שחייבים לדרוש בהקשר זה ולא להתפשר עליה. מעבר לכך, יש ספקים אשר מצטיינים יותר ויש שפחות. תדעו זאת באופן הכי מדויק, כאשר תעבדו עם ספק מסוים. ומה לפני כן? ניתן וחשוב "לגשש" לגבי המוניטין, השם הטוב, האמינות וכדומה, בדרכים שונות. המקור הטוב ביותר עבור מידע כזה, הוא קולגות אשר התנסו עם ספקים מסוימים. כמובן, מדובר על קולגות שעל דעתם אתם סומכים. מעבר לכך, ניתן לחפש חוות דעת על הספק, הן באופן חופשי ברשת האינטרנט והן באתר הספק. בעזרת קצת "שכל ישר" תוכלו לסנן את הביקורות המזויפות או יוצאות הדופן מבחינות אחרות. לרוב, אלה הביקורות הקיצוניות יותר. אותן ביקורות אשר "קוטלות" ספק מסוים באופן נוראי או לחילופין משבחות אותו, בסופרלטיבים שלא יאומנו. אכן, מוטב ש"לא יאומנו".

תמיכה

התמיכה הטכנית שתקבלו מספק האינטרנט, ברוב הזמן כלל לא תידרש. מצד שני, היא עשויה להידרש מדי פעם ואלה בדרך כלל מקרים, שבהם חשובה לכם מאוד איכות התמיכה. איכות זו, מתבטאת בזמינות התמיכה, דרכי הפניה אליה, זריזות התגובה שמקבלים בה וכן רמת אנשי המקצוע אשר מספקים תמיכה. שוב, כדוגמה, בתור ספק itc משלימה את שירותיה עם מערך תמיכה איכותי מאוד, אשר זמין 24 על 7, לפניה טלפונית וכן לפניה באמצעות טופס באתר החברה. חשוב לקחת גם זאת בחשבון.

לסיכום

מומלץ לגשת לבחירת ספק אינטרנט למרפאה שלכם, באופן מאוד שיטתי. זו תהיה השקעה חד פעמית, אשר תתבטא לזמן ארוך. גם אם הספק אשר בחרתם בו לא יתאים לכם לבסוף, מסקנות תהליך בחירת הספק יסייעו להמשיך במהירות לספקים הבאים שמתאימים.

נגישות